Re: skaner domowy do 400 zł

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 22:49:29 MET DST

Danonwoj wrote:
> Ceny mam z www.glaskon.pl :
> 3300U -224 zł
> 4300U- 246
> 5300U- 341 zł
> Zainteresował mnie ten ostatni-wysoka rozdzielczość...faktycznie
> taniocha. pzdr,
> <WojtaS>

Ja mam benQ od pół roku - przekonuje wszystkich na grupie do tego
producenta- bez skutku.
W pracy mam jakiegoś Plusteka, Niby fajny skaner , ale CIS linijka diodowa.
Jednak kupiłem Benq do domu to twierdze że ten w pracy to totalny badziew.
Nieważne zresztą. To co mnie zaskoczyło w BenQ:
Preskan 4,5 sek!!! Właściwie to 50% pracy skanera to preskan! więc czasu
zaoszczędzisz sporo.
W pracy preskan 38 sekund. Skan czarnobiały ( tekst) BenQ 30 sek Plustek 46
sek ( nie pamietam jaka rozdzielczość- ale ta sama w obydwu przypadkach)
CCD!!! Jak sie z tym nie spotkałeś to zobaczysz co to jest! kładziesz na
skanet telefon komórkowy i skan jest lepszy od fotografii. Na CIS dostaniesz
plamy po klawiszach i zarys obudowy.
Pozdrawiam
ToMasz