Re: Uważajcie za zasilacze

Autor: tajo (tajo_at_poczta.fm)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 02:38:39 MET DST

Użytkownik "benek" napisał
> to rozkrec i zbadaj go czy przypadkiem nie masz zaczatkow tego
> http://www.timcousins.com.au/ATXFailures.htm

Mam taki sam zasilacz, moj kumpel tez go mial.
Kupowalismy w podobnym czasie z tym
ze jego juz dawno zaliczyl glebe...
Nadpalenia identyczne jak na tych fotkach.
Moj tak samo ma nadpalenia w tych miejscu.
Przetopila tez mi sie na 2 pinach wtyczka zasilajaca
plyte glowna. Przelutowalem z jego spalonego
i jest ok.

Pytanie
Mozna cos zrobic z tym aby moj zasilacz
nie podzielil tego samego losu??
Nie usmiecha sie mi wydawac banki na jakis
troszke porzadniejszy...

Pozdrawiam
tajo