Re: Padniety dysk Segate

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 18:38:35 MET DST

W artykule 1234960.226VeulCos_at_local.pl,
niejaki(a) KarolGT z adresu <KarolGT_at_interia.pl> napisał(a):

> Wlasnie padl mi nowy (roczny) dysk Segate Barracuda IV 40 GB. Padla
> (wg mnie) elektronika.

mi tez niedawno padla elektronika w rocznym Seagate U6 60GB...

> elektroniki i odzyskiwanie danych. Teraz wie mze sprawa z odzyskaniem
> danych (przelozenie elektroniki) nie jest taka trundna, no ale to
> wymaga rozkrecenia dysku, a wiec utrate gwarancji

...dane odzyskalem poprzez podmiane elektroniki z modelu U6 40GB,
gwarancji nie stracilem, bo i srubki mocujace nie byly w zaden sposob
zabezpieczone, jedyne co musialem to kupic specjalny srubokret

--
Pozdrawiam  tHe mRuWa
ICQ: 8856776  GG: 4045644