agp: fw i sa?

Autor: indigo (indigo1980_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 18:36:33 MET DST

Czesc dobrzy ludzie!
Czy opcje FastWrites i Sideband Adressing sa wspierane przez moja
konfiguracje:
mb: Gigabyte GA-8PE667 Pro (i845pe) proc: Celeron2,2, grafa: Gainward GF3
Ti200 64mb (seria Golden Sample) . W zadnej instrukcji ani slowa nie ma, w
biosie tez ww. opcji nie ma, ale za to w zakladkach nvidii (we
wlasciwosciach obrazu pod WinXp, po wlaczeniu odpowiednich opcji w
NVhardpage (coolbits)) mam mozliwosc wlaczenia obu (obecnie sa wylaczone).
Czy wlaczyc i czy da to jakas poprawe wydajnosci, czy mozliwe sa problemy ze
stabilnoscia itp? Jasne, ze moge wlaczyc i sprawdzic, ale slyszalem, ze jak
niektorzy to w biosie powlaczali to system im nie botowal, ale mogli w
biosie wylaczyc, u mnie tych opcji w biosie NIE MA, wiec jak sie cos
spieprzy i system mi nie odpali to bede musial go reinstalowac (ew. grzebac
pod maska...) , bo tylko pod systemem moge je wlaczyc/wylaczyc... *Bardzo*
prosze o pomoc/uwagi!
Pozdrawiam!

indigo
indigo1980_at_poczta.onet.pl