Re: GA-7VAXP Ultra + RAID 0

Autor: Grizon (grizon_at_nowhere.com)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 18:41:49 MET DST

Czesc,

Opoznienie przy starcie? Chodzi ci o ten moment kiedy bios RAIDa szuka
dyskow? Jesli tak to sie tego nie da uniknac. Przyrost szybkosci jest
znaczny. Ja mialem XP na GA-7DXR tez na 2x40 seagate i mialem duzy przyrost
szybkosci. Teraz mam Epoxa 8K9A2+, ktory jest zchrzaniony (nie moj
egzemplarz, tylko epox wogole), i musze bootowac z IDE i widac jest roznice
(na niekorzysc epoxa).
Aby miec max wydajnosc z RAIDa to oba HDD musza byc jako master na osobnych
tasmach.

Pozdrawiam,
Andrzej.