Re: Padniety dysk Segate

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 17:20:38 MET DST

a propo tego dysku dodam tylko ze to dysk moich rodzicow uzywany przez nich
i pzez siostre, ja mam swoj komputer, z linuxem i oczywiscie kopie
wszystkich waznych rzeczy robie na biezaco, a to co im sie uda odzyskac to
jedynie to co zgralem z ich dysku jakeis 3 miesiace temu

To tak woli sprostowania zeby mi tu wszyscy nie zaczeli pisac czmeu backupow
nie robie

--
KarolGT