Odp: nForce2 vs KT333

Autor: JaroMi (jaquniu_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 11:45:12 MET DST

> Rowniez sadze ze nie warto, a dla zastosowan pytajacego tym bardziej.
> Jest to klasyczny przyklad przereklamowanej, nowosci wciskanej tylko
> dzieki koniunkturze (oraz "naciaganym" testom holubiacym kilkuprocentowe
> roznice w wydajnosci - dwukanalowy ram, phi, z podwojona przpustowoscia
> pamieci a taki "marny" zysk - nie wnikam tutaj z jakiego powodu, pewnie
> spisek producentow zmuszajacych do kupowania podwojnej ilosci pamieci
:))),
> nie uzasadnionej w roznicy ceny. Wydaje mi sie ze taki KT3V to cena
(prawie)
> [...]

Idąc dalej na co komu Sound|Storm? Można kupić coś na KT266A-stabilnie
wydajnie...za marne grosze...(:) te parę procent?) a może KT133? (KT7?)
prezecież DDR-SDR to też nie takie duże różnice...
Poważnie mówię, że różnice wydajności rzadko się wyrażnie przekładają w
cenę-zwłaszcza nowości...:) A nawet mój EpoxKHA+ spisuje się tak, że (oprócz
chęci pobawienia się nowościami) nie widzę (już od roku? półtora?) sensu
zmiany...
Nie warto, ale płyty na KT333 za pół roku nie sprzedasz, gdy nForce2 będzie
atrakcyjnym wyborem (tanim i z 200MHz FSB)
Pozdro Simon
JaroMi