Re: Nowy komp - prosze o porade

Autor: pzi (pzi_at_wytnijto.gazeta.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 11:27:44 MET DST

Lukasz <lucasart_at_konto.pl> wrote:

> Witam grupowiczow
>
> Powoli przymierzam sie do zakupu nowego sprzetu ;) i mam zamiar
> pobawic sie troche w o/c. Od dawna patrze i stale obserwuje nowe
> czesci i ich walory, ale troche sie pogubilem i prosze was o male
> porady dotyczace sprzetu jaki zamierzam kupic. Otoz:
>
> Pewne:
> --- procesor
> AMD Athlon 1,7 DLT3C JIUHB
> chyba ze macie lepsze pomysly :)
> chce wyciaganac z niego jakies 2,6 XP+

ok

> Dylematy:
> --- plyta glowna [n-force2 musi byc ;)]
> MSI K7N2-L i kupno radka 9100 lub MSI K7N2G-L
> lub
> Chaintech CT- 7NJL1 APOGEE
> lub
> Asus A7N8X
> po prostu pogubilem sie ktora z tych plyt wiecej wyciagnie z athlona
> ze stabilna praca ... ehh za duzo testow czytalem :) i wszedzie sie
> spieraja ...

tu IMO Abit NF7-S rev. 2.0 lub Epox 8RDA+

> --- obudowa
> ehh Chieftec TX-10-SLD lub Thermaltake Xaser II 5001A, marzenie to
> miec te po 1700zl, no ale ...haha nie ten budzet :D

tu kwestia gustu

> -- chlodzenie
> WaterCooler 16dB plus firmy CPC, lub najlepszy z Thermaltake'a
> Volcano 11 lub 7+

jak chcesz wywalic >100 pln za chlodzenie to Twoja sprawa, ale duzo
niepochlebnych rzeczy mozna poczytac o CPC np na forum.tweak.pl

> --- pamiec
> -2x 256MB DDR 333MHz Kingston czy Geil czy Samsung, poniewaz na
> Corsair troche pieniazkow szkoda .... nie wiem co ten Geil soba
> oferuje? ktos testowal te kosci?

z tych co podales to najlepiej wziac Geile, chyba ze masz na mysli
Kingstony HyperX

> Co grupowicze mysla na taki maly zestaw, dysk, nagrywarka, grafika, to
> osobno, na razie mysle o podstawie, jw.
> Bede wdzieczny za kazda podpowiedz, i rade co do sprzetu :) Dzieki.

zeby juz w przyszlosci nie odpowiadac na ewentualne pozniejsze pytania o
dysk, grafike, cdrw itp, napisze z wyprzedzeniem: :D
dysk jak dla mnie musi miec 3 lata gwarancji wiec zostaja tylko Samsungi,
IBM i WD, z czego Samsungi odpadaja jak dla mnie za jakosc
grafika to juz w zaleznosci od posiadanej kasy: R9100, GF4 TI, R9700
nagrywarka Liteon - najlepszy stosunek jakosci do ceny

--
pozdrawiam
pzi