Nowy komp - prosze o porade

Autor: Lukasz (lucasart_at_konto.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 23:48:50 MET DST

Witam grupowiczow

Powoli przymierzam sie do zakupu nowego sprzetu ;) i mam zamiar
pobawic sie troche w o/c. Od dawna patrze i stale obserwuje nowe
czesci i ich walory, ale troche sie pogubilem i prosze was o male
porady dotyczace sprzetu jaki zamierzam kupic. Otoz:

Pewne:
--- procesor
AMD Athlon 1,7 DLT3C JIUHB
chyba ze macie lepsze pomysly :)
chce wyciaganac z niego jakies 2,6 XP+

Dylematy:
--- plyta glowna [n-force2 musi byc ;)]
MSI K7N2-L i kupno radka 9100 lub MSI K7N2G-L
lub
Chaintech CT- 7NJL1 APOGEE
lub
Asus A7N8X
po prostu pogubilem sie ktora z tych plyt wiecej wyciagnie z athlona
ze stabilna praca ... ehh za duzo testow czytalem :) i wszedzie sie
spieraja ...

--- obudowa
ehh Chieftec TX-10-SLD lub Thermaltake Xaser II 5001A, marzenie to
miec te po 1700zl, no ale ...haha nie ten budzet :D

-- chlodzenie
WaterCooler 16dB plus firmy CPC, lub najlepszy z Thermaltake'a
Volcano 11 lub 7+

--- pamiec
-2x 256MB DDR 333MHz Kingston czy Geil czy Samsung, poniewaz na
Corsair troche pieniazkow szkoda .... nie wiem co ten Geil soba
oferuje? ktos testowal te kosci?

Co grupowicze mysla na taki maly zestaw, dysk, nagrywarka, grafika, to
osobno, na razie mysle o podstawie, jw.
Bede wdzieczny za kazda podpowiedz, i rade co do sprzetu :) Dzieki.

--
pozdrowienia <Lukasz>
"Linux is a wigwam, no windows, no gates,