Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 19:51:57 MET DST
W artykule Xns935AC4523DA0Asilvermango2pl_at_193.110.122.80,
niejaki(a) Krzysiek Szczepanek z adresu <silverman_at_go2.pl> napisał(a):
> Bo jak sam napisales poszedl do _firmowego_salonu_Samsunga_ gdzie po
> S/N sprawdzili czy dysk jest na gwarancji. Przynajmniej tak jest z
> Segatem, na ich stronie mozesz sprawdzic czy dysk jest na gwarancji i
> albo dajesz bezposrednio do dystrybutora albo mozesz wyslac paczke
> bezposrednio do Seagata i oni odesla Ci sprawny dysk.
a orientujesz sie ile moze kosztowac wyslanie takiego dysku do nich,
czyli do Holandii?
-- Pozdrawiam tHe mRuWa ICQ: 8856776 GG: 4045644 E-mail: mru_at_poczta.onet.pl Na początku był Eru, Jedyny...
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:59:10 MET DST