Re: Rysy na monitorze - POMOCY!

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 19:52:00 MET DST

W artykule MPG.1908e2ea9511a80a9896a8_at_news.tpi.pl,
niejaki(a) Andrzej L. z adresu <ROT23-xkaowbg_at_sbrr.br.lod> napisał(a):

> - juz nie chodzi o niewidocznosc... zeby nie byly tak razace chociaz:(

mozesz sprobowac u szklarza - jakas pasta?

> a co wtedy z moimi oczami? to nie jest tylko antyrefleksyjna
> powloka... serwis napisal to samo, ale to raczej nie wchodzi w gre bo
> moge uszkodzic jeszcze kineskop.

dlatego napisalem tylko jak wkurza :)

co do oczu - kto dawniej slyszal o jakiejs tam warstwie, sam pracowalem
przez pare latek bez zadnej warstwy czy filtra (co prawda w 97 jak byl
kupowany to byl model z wyzszej polki), a oczy ciagle mam na swoim
miejscu :)

> Ech:( 2 tygodniowy monitor.... :((((

wiem ze boli, mnie by chyba szlag trafil i chcialbym sie go jak
najszybciej
pozbyc, zeby nie patrzec codzien na wlasna porazke ;)

--
Pozdrawiam  tHe mRuWa
ICQ: 8856776  GG: 4045644