Re: Jaki monitor LCD 17", czy normalny 17 lub 19"

Autor: dariuszkostuch_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 18 Apr 2003 - 19:38:23 MET DST

Ludzie pomóżcie, naprawdę już nie wiem co lepiej kupić.
Wychodzi na to, pod względem rozmiaru ekranu można porównywać 17"LCD z 19"CRT.
Niestety różnica w cenie jest znaczna, a portfela też nie mam wypchanego
pieniędzmi, do tego jeszcze niektórzy piszą że dobry CRT jest lepszy.
Jakby jedynym istotnym plusem miała być mała ilość miejsca zajmowanego na
biurku, to jest to co prawda istotne, ale różnica w cenie za duża.
Dodam, że na razie pracuję na laptopie z ekranem 13". Wzrok męczy mi się bardzo.
Dlatego przechodzę na komputer stacjonarny z dużym ekranem. Tylko nie wiem, czy
lepiej zainwestować więcej w 17"LCD, czy lepiej mniej w 19"CRT.
Chodzi mi przede wszystkim o wzrok, gram co najwyżej w sapera. Robię trochę
rysunków, piszę w Wordzie, Excelu, no i przeglądam internet.