Re: Problem z Bateriami do płyty głównej

Autor: MS (spectrometr_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 18:51:47 MET DST

Ja też mam problem z baterią, która co ok 3 miesiące siada: napięcie z 3,2 V
spada do ok 1,4. Płyta Epox i815EP. Nie wiem co jest. W tej chwili już
miesiąc chodzi, ale podejrzewam za ok. 2 miechy znowy Bios się zrestartuje o
porposi o kolejną. Może to wina baterii nie wiem, miałem już maxell i sony w
tej chwili. Zobaczymy.

Pozdrawiam