Re: Płyta MSI 645 Ultra-C i napęd MO

Autor: Tomasz Jakubowski (t-jakubowski_at_siedlce.cc)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 16:52:06 MET DST

Użytkownik "artur(m)" <musicm_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Wielkie dzięki działa softłerowo, choć pozostaje pytanie - dlaczego
przycisk
> nie działa???
> Jeszcze jedna uwaga - do czasu wystartowania WinXP też można wysunąć.

Podejrzewam, ze wynika to ze sterownika ktory po zaladowaniu tak a nie
inaczej traktuje to urzadzenie/zestaw urzadzen.
Jest to troche upierdliwe, ale daje sie z tym zyc - ja sie przyzwyczailem
;-)
Ma tez swoje plusy - na pracujacym serwerze/stacji roboczej NT po
wylogowaniu nikt niepowolany nie wyciagnie dyskietki bez resetu komputera.

PS. Obsluga wyglada troche podobnie do obslugi mount/umount dyskietek pod
Linux'em.

--
pozdrawiam swiatecznie
Tomasz Jakubowski