Re: Płyta MSI 645 Ultra-C i napęd MO

Autor: artur(m) (musicm_at_interia.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 16:09:15 MET DST

Użytkownik Tomasz Jakubowski <t-jakubowski_at_siedlce.cc> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3e9d8d9d_at_news.home.net.pl...
> Mam gdzies w szafie Fujitsu MO 230 MB/IDE - moze to ten sam.
> Pod Win95 wyrzucal sie bez problemu, a z kolei pod NT 4.0 na tym samym
> sprzecie jedynie
> software'owo, tzn. nie reagowal na wciskanie przycisku na obudowie, lecz
> nalezalo kliknac prawym przyciskiem myszy na ikonie napedu i wybrac opcje
> "wyrzuc" - wtedy naped wypluwal dyskietke.
>
> Win XP nie znam.

Wielkie dzięki działa softłerowo, choć pozostaje pytanie - dlaczego przycisk
nie działa???
Jeszcze jedna uwaga - do czasu wystartowania WinXP też można wysunąć.

Pozdrawiam
Artur(m)