Re: Celek 633@855 na 1000 czy to sie oplaci??

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 14:24:06 MET DST

"Ambro :\)" <ambro2_at_wp.pl> wrote in

> Jakis czas temu poruszalem temat kupowania procka (Glownie z Sanderem
> ;D). Mialem kupic PIII 1GHz, ale jak sie zapytalem o cene, to...
> zaczelo mi sie w srodku przewracac wszystko - 500 zl!!!!!!!!!! za taka
> cene wole zaczac zbierac kase na nowy komputer ;P Wiec zajrzalem na
> www.wgk.com.pl, tam na ceny czesci uzywanych i - Celeron II Coppermine
> 1000MHz - 250 zł. O ile wiem, jest jeszcze Celeron 1100 coppermine.
> Czy jest sens zmieniac procka, ze wzgledu na wzrost wydajnosci m.in. w
> grach 3d?

Miałem podobną rozterkę. Wybrałem jedyne słuszne rozwiązanie. Za niecałe
600pln mam nową płytę i procesor AMD Athlon XP1700+ podkręcony na 2400+.
Pamięć bez żadnych dopłat wymieniłem na giełdzie z SDRAM na DDR. Jaki jest
to wzrost wydajności w porównaniu z moim byłym celeronem 433_at_488 nie będę
nawet wspominał. Moim zdaniem warto trochę dołożyć pieniędzy i zmienić
platformę zamiast inwestować w przestarzałego już Celerona 1000MHz.

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,