Re: zacinający się dysk

Autor: Tequila (pasko_at_konto.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 12:38:23 MET DST

Użytkownik wrote:
> Witam!
> Mam twardego (Seagate 15 giga), plyte Abit bd7 II, P4 2,2G,
> ddr(256MB), gf4mx, cd-rom, nagrywara LG.Problem jest nastepujacy. Gdy
> wlaczam kompa musze odczekac jakies 30 - 40 sek, podczas ktorych dysk
> nic nie robi(nic nie slychac i dioda sie nie swieci), a nastepnie
> wlacza sie Winda (tak jest juz od roku). Od ok. tygodnia, gdy juz sie
> uruchomi to nie moge zbyt dlugo na kompie pracowac, bo gdy zacznie
> cos zapisywac to sie uruchamia ponownie tzn.: wlaczam giere, ona sie
> wczytuje ale po pewnym czasie nastepuje restart. Dysk jest dosc stary
> [...]

wiec tak. mialem ten sam problem (chyba).
zwroc uwage czy podczas startu - gdy dysk nic nie robi - nie slychac od
niego cichych piskow co mniej wiecej 1sek. Jesli slychac to moze byc
zasilacz. mialem to samo i wymiana zasilacza z codegena na feel'a pomogla.
wiem ze ten feel jest tez do d... ale nie stac mnie bylo na lepszy.
tak wiec potestuj inne zasilacze. jesli to to co bylo u mnie to w ten sposob
moze zalatwisz ta sprawe.
pozdro, tequila

Wesolych Swiat Szanownej Grupie Zycze (bo wyjezdzam i mnie nie bedzie)
nara