zacinający się dysk

Autor: domelll_at_op.pl
Data: Thu 17 Apr 2003 - 22:04:35 MET DST

Witam!
Mam twardego (Seagate 15 giga), plyte Abit bd7 II, P4 2,2G, ddr(256MB), gf4mx,
cd-rom, nagrywara LG.Problem jest nastepujacy. Gdy wlaczam kompa musze odczekac
jakies 30 - 40 sek, podczas ktorych dysk nic nie robi(nic nie slychac i dioda
sie nie swieci), a nastepnie wlacza sie Winda (tak jest juz od roku). Od ok.
tygodnia, gdy juz sie uruchomi to nie moge zbyt dlugo na kompie pracowac, bo
gdy zacznie cos zapisywac to sie uruchamia ponownie tzn.: wlaczam giere, ona
sie wczytuje ale po pewnym czasie nastepuje restart. Dysk jest dosc stary
(jescze z poprzedniego kompa) i "zurzyty", ale dzialal poprawnie. Dopiero jakis
czas temu zaczelo wszystko sie sypac. Nie wiem czym jest to spowodowane. Dodam
tylko ze kiedys urwal mi sie bolec zasilajacy i musialem go przylutowac, ale
wszystko dzialalo tak jak zawsze (czyli dlugi start kompa itd). Wie ktos jak
temu zaradzić?