Re: identyfikacja płyty głównej

Autor: 2late (deadlog_FILTR__at_wp.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 05:09:45 MET DST

W artykule <56e3.0000017e.3e9d34ba_at_newsgate.onet.pl>
Usenetman jdlolok_at_poczta.onet.pl (jdlolok_at_poczta.onet.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>Musisz zidentyfikowac bios (wersje numer itp) np programem ctbios. W informacjach podanych przez w/w programik bedziesz mial producenta plyty, czesto jej typ, meil do producenta.

>BTW LX jest chipsetem twojej plyty a do niego sterow pod windowsy nie potrzeba...no chyba ze masz jakies peryferia na plycie ale nie przypominam sobie zeby na lx'ch cos bylo montowane.

To znaczy że windows 98 ma już wszystkie sterowniki do tej płyty? Mam na
myśli sterowniki do Kontrolerów IDE, USB, AGP, itd...
Pozdrawiam

--
2late outspace communication 1999*2002 (R) deadlog_at_wp.pl
http://strony.wp.pl/wp/deadlog/info.html