Re: identyfikacja płyty głównej

Autor: jdlolok_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 16 Apr 2003 - 12:47:22 MET DST

> Jest problem ze starą płytą główną, nie ma do niej zadnych sterowników i
> dokumentacji, trudno mi zgadnąć jaka to płyta. Podczas uruchamiania widzę
> tylko coś takiego:
> Intel 440 LX AGP-PCI Bios for Pentium II
> Czy to pierwsze 'Intel 440 LX' to nazwa/typ płyty? Do tego mam szukać
> sterowników? A może ktoś ma coś takiego i mógłby podesłać?
> Pozdrawiam

Musisz zidentyfikowac bios (wersje numer itp) np programem ctbios. W informacjach podanych przez w/w programik bedziesz mial producenta plyty, czesto jej typ, meil do producenta.

BTW LX jest chipsetem twojej plyty a do niego sterow pod windowsy nie potrzeba...no chyba ze masz jakies peryferia na plycie ale nie przypominam sobie zeby na lx'ch cos bylo montowane.

Pozdrawiam
Jacek Ł.