Re: Jaki monitor LCD 17", czy normalny 17 lub 19"

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_nospam.polbox.com)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 00:32:49 MET DST

On 17 Apr 2003 21:53:43 +0200, dariuszkostuch_at_poczta.onet.pl wrote:

>Chcę kupić monitor używany.
>Nie wiem jaki czy LCD 17", czy może lepiej jakiś dobry kineskopowy 17, a może
>warto kupić 19".
>Dodam, że spędzam dużo czasu przed komputerem, do 8 godz. dziennie, w
>programach Word, Excel, CorelDraw.

Jeśli tylko problemem nie jest mała ilość miejsca na biurku, to lepiej
klasyczny monitor kineskopowy. Tańszy, o klasę lepsze odwzorowanie
kolorów i przede wszystkim brak smużenia i migotania przy pracy
z tekstem, dzięki czemu oczy mniej się męczą. Przejrzyj archiwum,
znajdziesz tam wiele wskazówek jaki dobry monitor wybrać. Zwróć uwagę
na modele z kineskopem Diamondtron (ale nie tylko).

--
Bogdan Młynarczyk [CV]
Adres w nagłówku antyspamowy.