Re: juz nie moge - znowu padl zasilacz

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 23:42:56 MET DST

On Thu, 17 Apr 2003 11:55:34 GMT, Wojtas <wojtas_at_rubikon.pl> wrote:

>Nie mam kłopotów z napięciem. Non stop moinitoruje, wszystko jest dobrze.
>Widzisz - zacznę się martwić jak coś się będzie dziać. Narazie nie kupie
Byle nie za pozno. Jak odpalilem BH6 pod zasilka L&C to zanim zdazylem
sie zorientowac bylo juz po wszystkim - siwy dym i smrod na pol domu.

>sobie za 2 bańki zasilacza bo nie potrzebuje. Ty potrzebowałeś bo się
>poprzednie nie sprawdziły - zrobił bym to samo na twoim miejscu.
Na szczescie w 2 na 3 przypadkach zrobilem to nim bylo za pozno.
Smierci 3ciego zasilacza nie zwiastowaly zadne dziwne zjawiska
(napiecia w normie, zadnych plag nie stwierdzono).
Za nowy zasilacz bynajmniej nie zaplacilem 2baniek :-)

POzdrawiam
GLide