Re: juz nie moge - znowu padl zasilacz

Autor: Wojtas (wojtas_at_rubikon.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 13:55:34 MET DST

Użytkownik GLide napisał:
> Na poczatku bylo ok a po jakims czasie napiecia
> zaczely coraz bardziej odbiegac od normy. resety dyskow staly sie
> codziennoscia. Wywalillem 2szt zanim nie kupilem zasilki 300W ESP.
> Teraz jest tak jak nigdy na codegenie nie bylo.
>
> Kiedys - przez chwile - myslalem zupelnie tak jak Ty.

Nie mam kłopotów z napięciem. Non stop moinitoruje, wszystko jest dobrze.
Widzisz - zacznę się martwić jak coś się będzie dziać. Narazie nie kupie
sobie za 2 bańki zasilacza bo nie potrzebuje. Ty potrzebowałeś bo się
poprzednie nie sprawdziły - zrobił bym to samo na twoim miejscu.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl