Re: Rysy na monitorze - POMOCY!

Autor: Kaja (kokosowa_at_BEZSPAMU.op.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 22:45:32 MET DST

17 kwiecień 2003 (czwartek).Patrzę,a tu o 20:56 *Andrzej L.*
<MPG.19091736d7a049269896aa_at_news.tpi.pl> namalował/a:

> Wiesz, jest lekka roznica miedzy szybka w telefonie, a powloka
> kineskopu...

Masz racje,ale ja się teraz przekonałam,że Ty w ogóle boisz się dotknąć do
tego monitora...A niech on Ci całkiem zarośnie kurzem i brudem.Ta rysa to
może być czysty ekran,reszta to kurz i dlatego Ci się wydaje,że to rysa.
Też mam ekran z powłoką i regularnie go myję i czyszczę miękką ściereczką.
Zanieś monitor do serwisu,niech Ci umyją ten ekran,tak będzie lepiej dla
Twoich oczu.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja