Re: Przedzurawiona zaslepka HDD

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 20:55:13 MET DST

> Kurcze, czy jesli kogos nie znasz i spotykasz sie
> z nim na zywo tez go od razu obrazasz?
> Czy tylko mocny jestes jako anonimowy spec od komputerow??

Nazywam się Tomasz Jerzy Dzioch - to stwierdzenie kończy moją anonimowość.

> Mam seagate V - mam zaslepke - i co z tego?
> Niedowierzalem ot co!
> Trzeba od razu kogos wyzywac??

Niedowierzałeś a wyśmiewałeś innych (nie mając racji) - wybacz nie lubię
tego. Tego typu posty to śmieci na grupie.

> Przegladajac inne Twoje posty widze ze lubisz sobie
> pokonfliktowac - masz prawo - w koncu jestes anonimowy!

Ja?? Że co? Kiedy nie miałem racji pisząc coś na grupę?

> I jesli obrazilem Dariusza - przepraszam, przyznaje sie do bledu.

Jeżeli poczułeś się obrażony jednym z mioch słów również przepraszam.
Jednocześnie uważam tę dyskusję za zakończoną w możliwie bezbolesny sposób.

pozdrawiam i życze wesołych świąt
TJD - Tomasz Jerzy Dzioch