Re: Przedzurawiona zaslepka HDD

Autor: Bitrate (nilbul_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 20:09:34 MET DST

> Ot! Masz linki. Niektóre mają też nalepki na górnej pokrywie (IBM i chyba
> Seagate). A na przyszłość weź popatrz na dyski twarde i nie oskarżaj kogoś
> ściemę.

Kurcze, czy jesli kogos nie znasz i spotykasz sie
z nim na zywo tez go od razu obrazasz?
Czy tylko mocny jestes jako anonimowy spec od komputerow??

Mam seagate V - mam zaslepke - i co z tego?
Niedowierzalem ot co!
Trzeba od razu kogos wyzywac??

Przegladajac inne Twoje posty widze ze lubisz sobie
pokonfliktowac - masz prawo - w koncu jestes anonimowy!

A co do mojego porownania - nie zrozumiales prawda?
A pytanie "Jak ci sie jeździ takim samochodem?"
to nie za bardzo wiem - pytasz siebie czy mnie?

I jesli obrazilem Dariusza - przepraszam, przyznaje sie do bledu.

--
Bitrate