Re: juz nie moge - znowu padl zasilacz

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 18:08:52 MET DST

do Ciebie z dowoma kolejnymi klientami :))

> To ze tanie zasilacze padaja nie ma zadnej watpliwosci, dowodem na to sa
> powtarzajace sie tego typu posty.
> Niedawno bylem swiadkiem jak zasilacz popalil wszystko lacznie z
> wentylatorami....

Witam
Ja potwierdzam - ostatnio sie zaczynam specjalizowac w naprawach zasilaczy
ATX ;] w przeciagu ostatnich 3 miesiecy zrobilem chyba 11 zasilaczy - zyla
zlota ;] zmienia sie 3 kondziolki na takie na 105 stopni, 2 - 3 rezystorki i
czasem scalak - zgadzam sie, ze przewaznie Stand-by pada. Tylko jeden
zasilacz (z tych co naprawialem) spalil calego kompa, ale znam wiecej takich
przypadkow (tylko, ze wtedy to ja juz takiego badziewia to nawet nie chce
naprawiac - ida na czasci :)

Pozdrawiam
[x]Angel