Re: Różnice między Cooler FalconRock II 5F271B1L3 a Cooler MicroFlow II SPA07B2

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 15:32:47 MET DST

"Jacek P." <jpietrus_at_hoga.pl> wrote in

> Dowiadywałem się ostatnio o wydajny i cichy cooler do podkręcanego
> XP1700+ i z waszych wypowiedzi wywnioskowałem, że najlepszy będzie
> Spire Falcon Rock II. Gdy wszedłem na stronę Spire zobaczyłem, że jest
> jeszcze jeden wydajny wiatrak tej firmy, a mianowicie Cooler MicroFlow
> II SPA07B2. Wygląda podobnie, ma szybszy wiatrak (a przez to
> głośniejszy), ale podobno wytrzymuje 3200+. Cena jest taka sama, więc
> chciałbym się zapytać czy nie lepiej byłoby zaopatrzyć się w ten nowy
> - główne pytanie, to czy nie jest za głośny. Czy jeszcze istotnym może
> się różnić?

Oglądałem i słuchałem jak pracuje ten wentylator. Jest dużo głośniejszy niż
FalconRock II. Najlepiej poproś sprzedawcę żeby Ci podłączył obydwa
wentylatory żebyś mógł posłuchać jak pracują. Moim zdaniem MicroFlow jest
stanowczo zbyt głośny.

--
Pozdrawiam - Cezary Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,