Różnice między Cooler FalconRock II 5F271B1L3 a Cooler MicroFlow II SPA07B2

Autor: Jacek P. (jpietrus_at_hoga.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 15:11:43 MET DST

Dowiadywałem się ostatnio o wydajny i cichy cooler do podkręcanego XP1700+ i
z waszych wypowiedzi wywnioskowałem, że najlepszy będzie Spire Falcon Rock
II. Gdy wszedłem na stronę Spire zobaczyłem, że jest jeszcze jeden wydajny
wiatrak tej firmy, a mianowicie Cooler MicroFlow II SPA07B2. Wygląda
podobnie, ma szybszy wiatrak (a przez to głośniejszy), ale podobno
wytrzymuje 3200+. Cena jest taka sama, więc chciałbym się zapytać czy nie
lepiej byłoby zaopatrzyć się w ten nowy - główne pytanie, to czy nie jest za
głośny. Czy jeszcze istotnym może się różnić?

Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak