Re: juz nie moge - znowu padl zasilacz

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 12:42:52 MET DST

Wojtas wrote:

> A to na jakiej podstawie stawiasz taką tezę?

Po jakosci tanich zasilaczy...

> Porównywałem wagę Codegena i Feela - mój jest znacznie cięższy,

I to jest dla Ciebie wyznacznikiem jakosci zasilacza? :D

> więc nie widzę powodu do mówienia, że to przeróba z naklejką.

Przerobka, podrobka, watrobka jeden ciort...

> MSI KT4V

No to fajnie masz od roku skoro premiera KT400 byla IIRC w czerwcu a KT4
jest na rynku gdzies od wrzesnia 2002 ;)

> Wszyscy, których znam używają nie markowych. Jakoś nie zdarzyło się
> aby były problemy.

Na tej podstawie wyciagasz tak daleko idace wnioski? Powiszechnie znany
problem z R8500 i kiepskich zasilaczy to propaganda? Problemy ze
stabilnoscia w bardziej rozbudowanych zestawach przy kiepskich zasilaczach
to tylko wymysly?

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"