Re: juz nie moge - znowu padl zasilacz

Autor: Wojtas (wojtas_at_rubikon.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 01:05:33 MET DST

Użytkownik Krzysiek Szczepanek napisał:
> Raczej masz blizej nie okreslony zasilacz "made by chinese child" z
> naklejka Fell 350W...

A to na jakiej podstawie stawiasz taką tezę? Porównywałem wagę Codegena
i Feela - mój jest znacznie cięższy, więc nie widzę powodu do mówienia,
że to przeróba z naklejką.

> Super. A pomysl, ze ludziom na zasilaczach Enligh 230/250W tez chodza
> podobne konfiguracje bez problemu...
> BTW jaka masz plyte glowna?

MSI KT4V

> Nonsens. Nie markowe pamieci nie beda powodowac niestabilnosci systemu,
> nie beda niszczyc dysku, nie spala komputera przy przeciazeniu badz
> przepieciu.

Wszyscy, których znam używają nie markowych. Jakoś nie zdarzyło się aby
były problemy.

> Nie ma to jak dowartosciowac swoj komputer :)

:) Nie sieję swojej propagandy.
Porównywałem wagę obydwu produktów.

--
Pozdr.