A7N8X Deluxe +zestaw 5.1

Autor: Kulka (rotator_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 11:59:22 MET DST

Witam,

mam dość ciekawy problem. Zaistalowałem analogowy zestaw 5.1 i
zauważyłem ciekawy objaw. Po uruchomieniu np. Return to Castle
Wolfenstein znika dźwięk w saelitach Surround ("tylnich") i nie pomaga
restart :-) Pomaga dopiero kombinacja programem nvswap ze strony nvidii.
System nie przełącza niczego (np. zostaje "5.1 speakers" w aplecie Sound
and Audio Windowsa, tak samo szczegóły konfiguracji w SoundStormie).

Satelity podłączone są do dedykowanego łącza (obok SPDIF)

Zanik dźwięku testowałem m.in. w ustawieniach SoundStorma.

Sterowniki najnowsze, testowane zarówno te z nvidii jak i asusa. Czy
ktoś miał podobne objawy?

Tomek