Sound Blaster Live a Live 5.1 - jak rozpoznac?

Autor: RoboD (robren_at_polbox.com)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 11:38:08 MET DST

CZE!

Kupilem niby SB Live 5.1 i mam watpliwosci czy aby jest
to na pewno 5.1 Karta we wszystkich oknach w systemie
przedstawia sie jako Sound Blaster Live! Value, na plytce
elektroniki jest napis SB Live!, zolte gniazdo wyjsciowe
opisane jest na sledziu jako Digital Out, procesor karty to
EMU10K1-NDF, model (z nalepki na karcie) CT4830.
Oczywiscie w mikserze nie udalo mi sie uzyskac glosu
z centralnego glosnika (ale tu winic moge ew. sterowniki),
scislej trybu z centralnym nie ma wcale do wyboru.
Poratujcie jakimis informacjami czym fizycznie z wygladu
roznia sie te dwa typy SB...

Pozdr Robert

== RoboD, (087) 621802, 502110876 ==