Re: co wybrac? ASUS P4PE czy ABIT BE7? a moze intel?

Autor: [> MAK <] (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 10:44:00 MET DST

> preferuje stabilnosc ponad osiagi i gadzety.
> koszty plyty do 500 zl (400-500 zl)
> moje prywatne typy to:
> ASUS P4PE
> ABIT BE7
> INTEL D845PESV i845PE
>
> jakies komentarze/uwagi?
> podejrzewam ze intel da maksymalna stabilnosc za rozsadna
cene,
> jednak bez mozliwosci overclockerskich.

Miałem ten sam dylemat jakiś czas temu.
Wybrałem Asusa P4PE Gold, ale do 500 zł to nawet
najbiedniejszej wersji nie kupisz. Super stabilność i dużo
"bajerów"....
Chyba lepszy od tego Abita. O Intelu nie myślałem, że
względu na skromne wyposażenie i brak OC.
A Firewire SerialATA itp. przyda się szybciej niż można
przypuszczać....
(właśnie myślę o kamerze cyfrowej miniDV)

--
[> MAK <]