Re: GF3 TI 200 chlodzenie

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 10:58:41 MET DST

> Faktycznie wypasik,ale cena masakra. Czy jest cos tanszego?

powiem szczerze ze mnie tez cena odstraszyla z 80-90 zl bym dal wiecej juz
nie - na razie na moim Gainwardzie GF2 Ti200 spowolnilem fabryczny
wentylatorek na jakies 8V - jest w miare OK bo mam w boku budy wentylator 80

> Co sadzicie o TT Blue Orb? jak z jego glosnoscia pracy?

IMO slaby - sam poluje na Titana CUV2AB - ale jakos u dystrybutora slysze ze
ma byc za tydzien (i tak od miesiaca) - a uparlem sie na ten coolerek bo
jest tak wydajny jak TT CristalOrb ale cichszy, a na dodatek o jego
wydajnosci swiadczy to ze Hercules montuje te wentylatorki na Radeonach
9700/9700PRO - ja planuje puscic ten wentylator na 7V w jakims tescie
widzialem ze takie roziwzanie bylo OK na niepodkrecanym GF3 Ti200

a jak masz duzo wolnego miejsca pod AGP - czyli wolne ze 2-3 PCI to
pokombinuj z jakims coolerkiem od procka takie o wymiarach radiatora 50x50
(gora 55x55) sie mieszcza (ale radiator moze byc ciut dluzszy byle nie
szerszy)
ewentualnie jest fajny patent - mozesz zmienic ten cooler na sam radiator np
50x50x15 (bywaja takie na gieldach komputerowych za grosze) i do tego zrobic
od dolu nawiew - cos w tym stylu
http://www.slapps.com/review/gf3ti200_page1.htm
zamiast zepsutej karty mozesz pokombinowac z "profilowaniem" sledzia - lub
wyciac cos na ksztal laminatu kart PCI np z plexi 2mm i doczepic do sledzia
zeby sie trzymalo
puszczasz taki wentylator 80 na 5V (gora na 7V) a i tak masz niezly przeplyw
powietrza

pozdrawiam