Re: Przedzurawiona zaslepka HDD

Autor: Marcin (mr30_at_wp.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 09:24:57 MET DST

nie wiem jak jest z duzymi pojemnosciami, ale ja normalnie moglem odczytywac
dane z dysku,ze sciagnieta gorna oslona:P chociaz mozliwe ze przy takiej
pojemnosci rozszczelnienie dysku(w kazdym hdd sa wlasnie specjalne otwory
przez ktore jest zasysane powietrze) glowica zmienila polozenie wzgledem
talerza, bo przy normalnej pracy unosi sie nad talerzem na poduszce
powietrznej.......
Teraz nie wiadomo co moze byc przyczyna. mozliwe ze jak dysku po wlaczeniu i
wykonaniu testow wykaze blad odczytu to moze dlatego w biosie nie jest
wykrywany