Odp: LCD 15" vs CRT 17"

Autor: marucha onet (marucha10_at_onet.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 09:22:25 MET DST

Witam ponownie

> a w Diablo nie da sie grac w 1024X768 ?
NIE

> IMO wzrok mniej sie meczy na LCD niz nawet na dobrym CRT.
Tak (chociaż różne są opinie - zwróć uwagę na podświetlenie matrycy), ale
specjalnie zaznaczyłem, że odnoszę się tu do określenia dobra 17". Chodzi mi
o to, że przy wyborze CRT (jeśli już takowy się kupuje) lepiej dać trochę
więcej ikupić coś dobrego.

> czasem i CRT padaja ofiara doroslych. jakis czas temu ktos sie zalil ze mu
> siostra CRT "wyczyscila" mleczkiem do mebli i zdarla powierzchnie
> antyodblaskowa.
Sam jednak przyznasz, że to już jest dość kuriozalny przypadek:)))
Jeżdżenie paluchami po ekranie często się zdarza i (IMO) łatwiej czyścić CRT
niż LCD

Pozdrawiam
Marucha