Re: Ciągły reset kompa - pomocy!!!

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 08:41:18 MET DST

On Wed, 16 Apr 2003 23:33:17 +0200, Grisza wrote:
[...]

> Nie pamietam, ale to byla jakas tania plyta...

Czyżby mój ukochany ECS K7S5A ???
Jeśli tak, to nie podejmuję się dyskusji nt. tej płyty, bo nawet
najstarsi Indianie...itd.

> znam role bateryjki, a probe obrazania (udana) podjales we wczesniejszym
> poscie

Ja ???
Obrażania ???
Człowieku....

> 4.5V ? czy zwiekszenie napiecia o 50% nie odbilo sie negatywnie na plycie?
> Po co podlaczales 4.5V skoro producenci zdecydowali sie na 3V ??

Rok 1993/4, płyta (Socket 3) miała zewnątrzną baterię litową IIRC 4.2 V.
Poza tym układy CMOS mają bardzo dużą tolerancję jeśli chodzi o napięcie
zasilania, dla niektórych typów dopuszczalne jest nawet 18 V. No i na
dwóch paluszkach CMOS RAM się tracił...Heh, a zwykłą bateryjkę
komputerową 3.5V płytka wyssała w niecałe 2 dni.

> odwracanie kompa do gory nogami, to juz chyba akt desperacji ;) ale trudno
> sie nie zgodzic ze moglo to miec wplyw na cyrkulacje powietrza ;)

Nawet w tymże akcie desperacji nie przyszło mi do głowy wymienianie
bateryjki. Jak widać - słusznie...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!