HP Deskjet 3325

Autor: e-kran (e-kran_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 23:08:04 MET DST

Ludzie pomóżcie. Drukarka jak w tytule, przypięta na USB. Działa pod WINDOWS
98. Próbuję na niej wydrukować zwykły plik tekstowy (DOS) stosując sztuczkę,
która mi działa na innych drukarkach USB - uruchamiam spooler wydruku
(PRINTFILE), pliczek kopiuję do folderu śledzonego przez ten spooler, i
pliczek powinien mi wyskoczyć na drukarce. A tu nic !
Czy ta drukarka jest już tak mądra, że w ogóle nie można na niej wydrukować

liku tekstowego DOS-owego ? System daje komunikat "nieznany błąd systemu". A

drukarka drukuje z innych programów więc ona jest OK. Czy ktoś już walczył z
taką drukarką ?

Pzdr
Witek

     archiwum i przeszukiwanie newsów