Re: AverMedia studio - problem

Autor: Von (von_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 20:18:40 MET DST

Trzeba podlaczyc kabelkiem karte TV z line-in kart dzwiekowej. Nastepnie w
Windows wybrac ustawienia dzwieku, przelaczyc na ustawienia dla nagrywania i
zaznaczyc krzyzykiem line-in karty dzwiekowej.
Mam TV Studio 303 na XP i zero problemow (no moze z wyjatkiem tego, ze
BorgTV nie wykrywa Connexanta). Plyta MSI KT4V.
Pozdrawiam,

Vo