AverMedia studio - problem

Autor: Max (madmax98_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 10:50:50 MET DST

Witam

Mam problem z nagrywaniem z karty tv :

Karta AverMedia Studio ( chipset Connexant ) , system Windows XP prof.,
drivery i oprogramowanie z dołączonej płyty.
Po zainstalowaniu wszystkiego odbiór programów jest OK.
Po przełączeniu się na moduł VCR (nagrywanie), po nagraniu okazuje się, że
nagrany kawałek nie ma dźwięku. Domyślam się , że nie mam zainstalowane
kodeka ( pytanie tylko jaki ? ). Ale to mniejszy problem. Po wielokrotnych
próbach nagrywania, przy kolejnej próbie nagrania program Avera zwiesza się
tak, że XP nie potrafi go zamknąć. Oprócz tego Windows w tym momencie sam
nie ma siły się wyłączyć (pomaga tylko twardy reset ).
Instalowałem już XP od nowa, ale problem się powtórzył. Może to kwestia
kiepskich sterowników do karty ?

Pozdrawiam
Piotrek