Re: Niezrozumiałe opcje w BIOS i wyłączanie AC97

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 18:20:59 MET DST

>Piszę "niby zgodne", bo w BIOS ustawione mam port 220, IRQ 5, DMA 1, zaś
pod
>Windows wyskakuje IRQ 7
Uzupełnienie.
Musiałem w BIOS przestawić IRQ z 5 na 7, inaczej nie uruchamiał się tryb MS
DOS.

Dziwne to dla mnie, po cóż te ustawienia w BIOS, skoro nie mogę ustawić w
BIOSie np IRQ 5, a muszę zaakceptować ustawienia dla SB AudioPCI 64V Legacy
Device spod Windows.
I jednocześnie nie mogę ich pod Windows zmienić, a w BIOS (Onboard Legacy
Audio) muszą być ustawione zgodnie z tymi z widzianymi pod Windows.
???

P.s.
Nie mam w tej chwili pod ręką żadnej gry pod DOSa, by sprawdzić dźwięk.

--
Janusz - Vahanara