Abit BE6 + IrDA Magurex - problem

Autor: kasperczyk_p_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 16 Apr 2003 - 15:01:10 MET DST

Czesc.
Mam plyte Abit BE6 i kupilem ostatnio IRDe firmy MAGUREX podlaczana do zlacza
na plycie glownej.
Postepujac zgodnie z instrukcja producenta przystapiłem do podłaczania.
Niestety na samym poczatku napotkalem na trudnosci. Na mojej plycie glownej i w
instrukcji nie ma oznaczen pinow.
Mimo wszystko podlaczylem. Zmienilem ustawienia w biosie i odpalilem system.
Moj Windows 98SE wykryl nowe urzadzenie i zainstalowal sterowniki.
Niestety okazalo sie, ze na tym sie skonczylo.
Ani IrDA nie widzi telefonu (Ericsson T39m i Sony Ericsson T68i) ani telefon
nie widzi IrDy.
Odwrocilem wtyk o 180 stopni i dalej nic.
Facet z firmy MAGUREX powiedzial, zebym pokombinowal z ustawieniami w biosie,
ale to tez nic nie dalo.
Z innych postow wyczytalem, ze moze to byc spowodowane niezgodnoscia pinow z
wtykiem.
BARDZO prosze o pomoc, bo mnie juz krew zalewa.
Prosze o info na priva.

Z gory dzieki.