Re: cd i procesor

Autor: Pavel (pavel_home_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 01:10:06 MET DST

Użytkownik "mcek" <rtyu_at_poczta.fm> napisał:
> zawsze mnie nurtuje, dlaczego przy glupim kopiowaniu z cd na dysk, czy
nawet
> z dyskietki, tak siada wydajnosc komputera?

Jeżeli podczasz kopiowania z cd obciążenie procka dochodzi do 100 %, znaczy
to, że masz przestawiony tryb na PIO ( przełącz na Multi-Word DMA tryb 2,
lub wyżej jeśli możesz i obciążenie będzie ok.3-5%).
Takie spowolnienie nie jest właściwością wszystkich pecetów, a jedynie tych
źle skonfigurowanych. Też mam A1,7+, Norton chodzi w tle i nic mi nie
spowalnia.
pozd,
Pavel