Re: jaki lcd dla mnie :)

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 14:11:28 MET DST

Użytkownik "Beny" <beny_grupy_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Beny" <beny_grupy_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> jeszcze konieczne DVI :)

Ha, jak studiowałeś archiwum, to powinieneś czytać moje posty, w których
pisałem(nie tak dawno!) o Belinei z odświeżaniem 35ms- filmy -OK, ale przy
przewijaniu strony z tekstem-rozmycie. Teraz sobie odpowiedz czy 40 ms to
dużo czy mało.
PS. Niektórym to smużenie przy przewijaniu(szybkim) nie przeszkadza, ale ja
wolałbym monitor, który nie powoduje tego efektu.
Co mogę polecić-sprawdź samemu jaki czas reakcji matrycy Ci odpowiada, jakie
kąty patrzenia i jasność, bo to subiektywne odczucie i jak możesz zauważyć
na grupie-jednym dany model LCD odpowiada, inni szukają lepszego:-)

--
Pozdr
ArturN