Re: jaki lcd dla mnie :)

Autor: Andrzej (kilohREMOVE-THIS_at_astercity.net)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 22:46:14 MET DST

Beny wrote:
> Witam,
> Pytanie trudne i powtarzajace sie. Archiwum przestudiowalem!
> Otoz jaki wybrac LCD?
> 17""
> do 3000zl
> moja KARTA GRAFIKI TO: Gigabyte radeon 9000 PRO
> jak bedziecie doradzac to nie oszczedzac prosze :) - do 3000 moze byc
> moze byc bez glosnikow
> Ja jak juz kiedys pisalem zastanawiam sie nad:
> Philips 170 B2T lub Samsung 171P. Ale moze macie jakies inne pomysly. Bo ten
> Philips czas reakcji ma "az" 40ms, to nie za duzo?
> [...]
co do philipsow to niebardzo sie znam na nich, ztego co widzialem to
wmiare
ladnie wygladal obraz po zmiejszeniu rozdzielczosci ale na tym sie
niestety
konczylo (przynajmiej w tym modelu ktory ogladalem)
Sam posiadan Samsunga 171P i jestem zniego wiecej niz zadowolony,
obraz zyleta pomimo tego ze grafike mam dosyc marna (gf2mx leadteka).
Jedyna wada jest dosc duza jasnosc, jezeli siedzisz w pokoju po ciemku
trzeba maksymalnie przyciemnic obraz

--
odpisujac mi usun z adresu 'REMOVE-THIS'