Re: <<<<Co jest lepsze ECS a może MSI ??? >>>>

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 13:21:54 MET DST

"Piter" <piter_at_honda.bt.pl> wrote in

> Ostatnie wartburgi mialy silnik od Volkswagena Golfa i calkiem ladnie
> jezdzily. Wygladaly tylko topornie i tragicznie. Tak wiec porownanie
> ECS do Wartburga jest nie na miejscu.

Jeśli dobrze pamiętam to w tych wartburgach były chyba silniki od VW Polo,
ale mniejsza z tym. Specjalnie użyłem takiego porównania. Obie płyty są na
tym samym chipsecie tak samo jak obydwa samochody miały ten sam silnik;-)))

Podejrzewam że gdyby postanowiono przed kimś wybór pomiędzy VW a warburgiem
z silnikiem VW to 99% ludzi nie zastanawiało by się ani chwili. Dlatego też
swoje porównanie uważam za dosyć celne;-)))

--
Pozdrawiam - Cezary Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,