Re: <<<<Co jest lepsze ECS a może MSI ??? >>>>

Autor: Piter (piter_at_honda.bt.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 12:38:26 MET DST

Użytkownik "Pafnucy" <c-b_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> "M_at_ri@n" <mariusz20235_at_poczta.onet.pl> wrote in

> To tak jak byś się pytał co jest lepsze Wartburg czy Volkswagen. Bierz
> Volkswagena (MSI) i nawet nie zawracaj sobie głowy dziadostwem (ECS).

Ostatnie wartburgi mialy silnik od Volkswagena Golfa i calkiem ladnie
jezdzily. Wygladaly tylko topornie i tragicznie. Tak wiec porownanie ECS do
Wartburga jest nie na miejscu.
Bo ECS wyglada chyba nawet w miare ale ze stabilnoscia sa podobno problemy,
chociasz ja sam osobiscie nic zlego na ECS nie powiem bo nie mialem z nim
problemow. Poprostu wydaje mi sie na jaki egzemplarz trafisz. Kazda firma
robi czasem buble. Wydaje mi sie jednak ze ECS czesciej :)

--
piter_at_honda.bt.pl
GG# 906954