Re: VXPro+ i P166MMX - roznie rozpoznaje predkosc procka

Autor: Yankee (pjank_USUN_at_TO_home.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 10:41:13 MET DST

Gahen pisze:
> A sprawdzałeś zasilanie - u mnie przyczyną startu 233MMX z niższą częst. był
> zasilacz !

To w pierwszej kolejności - wymieniłem na zupełnie nowy (a niełatwo taki
dzisiaj znaleźć - stary AT 200W ;)) Na dzisiaj to się wydaje nie wiele, ale
różni "specjaliści" mnie zapewniają, że na taki sprzęt to musi wystarczyć
(mimo, że są tam 2 dyski, nagrywarka, dwie dodatkowe karty MuliI/O)

BTW. Mógłbyś odpowiadać pod postem i przycinać cytaty.

pozdr. Yankee