Re: --APEL-- jak wasze wykrecone Athlony 1700+ wypadaja w tescie Prime 95 ??? (bledy obliczen procesora)

Autor: a R t Y k R i S (artykris_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 10:10:50 MET DST

> Pamięci, chipset ... Zdiagnozować dałoby się albo zmieniając mnożnik (w
> górę bez zmiany szyny - nie powinno być błędów przy umiarkowanym O/C, w
> dół, ze zmianą szyny - będą jeśli to wina czegokolwiek innego, niż
> procesor), albo testując z komponentami, które _na_ _pewno_ chodzą z
> FSB=166MHz.
dobra, dzieki, posprawdzam, mam nadzieje, ze to pamieci (bo raczej nie
czipset - chyba ze potrzebuje swiezszych driverow do nforce2 ? obsluga trybu
dual ddr???).

czyli jesli ustawie 166x8, to bedzie underclocking i procesor w takim trybie
nie ma prawa wywalac bledu? (przy zalozeniu , ze chodzi poprawnie na ust.
nominalnych)

pzdr,

---
aRti